Trötter

Idag var jag i skolan några få timmar.. Alla hade ju det dör operationadagsverk idag, men jag kände inte för att leta efter ett jobb som jag bara ska vara på i en dag....... Så gick till skolan istället och hade några lektioner. Men har haft ont i magen hela dagen, sjukt jobbigt :-( min vecka säkert.....buhu. Gick hit till Rasmus tidigt och tyckte synd om mig själv, haha. Senare mötte jag min syster och hjälpte henne i tvättstugan. Och nu är jag här igen, skönt att få vara ledig i några dagar nu. Puh! Ska ändå försöka göra klart lite uppgifter dessa dagar så jag har det gjort liksom. Juste, tråkigt nog så har jag tagit ut mina fina dreads. Men det är för att vara i god tid inför Grekland som jag ska till om ca två veckor. Ska låta håret vila lite fram till dess, men efter balen och skolavslutningen så har jag planerat att fixa dreads igen! Underbart skönt, en del tycker nog det inte ser så fräscht ut, men det är skönt att slippa fixa håret varje morgon haha, och man kan faktiskt tvätta det!! Hörs en annan dag, skrev om allt möjligt nu märkte jag hehe =)

Bilden nedanför togs när Madde fixade mitt hår ca tre veckor sedan, checka hennes snygga hår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0