Loppisdag

Tja! Idag vaknade vi kvart över nio.. Hade satt alarm på åtta men det ringde inte eller så måste vi bara ha sovit riktigt djupt. Drog till loppisen där Rasmus mamma stod. Skulle se om jag hade fått något sålt, och jajamänsan! Har iallafall fått ihop lite mer än 200kr. Det var tyvärr mindre folk än vad man hade hoppats på, men jag är nöjd ändå. Är ju en till dag imorgon liksom, och nu har jag vart hemma och hämtat lite filmer också. Får se hur det går! Efter vi hade stängt så satte vi oss ute och grillade. Mumsigt! Ligger just nu här hos min älskling och slappar galet. Ska sova här inatt också. Mysiiiigt, fast är redan jättetrött hehe.. Hörs nog lite imorgon, ska nog ta och kolla på någon film.. Psst! Ringen på bilden nedan fick jag med mig idag, silvrig ring med ett kors, en ängel och ett hjärta. En kvinna som gör egna smycken. Jättefint! Ha det gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0