Hos Rasmus

Halu! Inatt sov jag hos min syster. Vandrade dit runt halv elva när jag gick från rasmus. Åhhu vad det regnade haha :( Imorse vaknade jag vid tio, rörde mig hemåt och mötte min andra syster för att gå en morgonpromenad. Mysigt sådär tidigt på morgonen faktiskt. Och hit till Rasmus kom jag för kanske någon timme sedan. Han och hans pappa kom och hämtade mig med bilden =) Just nu sitter dom två och spelar haha roligt att höra när dom sitter och ropar på varandra, dom sitter i varsitt rum hehe.. Noobs :') Nu ska jag ta och störa rasmus lite, om jag lyckas!

Skriver mer senare, kolla bara min söta topp jag har på mig! Gjort den på syslöjden.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0