27 maj

Ska börja med att säga att idag är det Morsdag som nog alla redan vet, och själv gav jag och mina systrar mamsen frukost på sängen, en parfym så hon slipper sno av oss andra i familjen hihi, och en handgjord ängel där det står "Älskade Mamma" på.. ♥

Kändes så otroligt skönt att Loreen vann igår! Går ju knappt att förklara känslan när man satt som fastlimmad framför tvskärmen. Hon var helt fantastisk och att vi vann gjorde ju kvällen såååå mycket härligare, satt och rös under de få minutrarna då man fick höra hennes röst. Åååååå ♥

Idag är planerna att möta Winta om 30 min, åka in till stan och checka runt lite. Ska visa henne en grym löshårs-butik och hoppas på att hon får med något hem därifrån! =) Och jag ska leta efter ett par ballerina skor. Känner ju för att ha ett par ljusrosa, sååå gulligt! Men blir nog ett par vanliga svarta sen får vi se hur mycket cash det blir över. Hörs kanske senare, C-YA.


google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0