26 maj

Igår var jag jättetrött.. Somnade hos Rasmus redan vid elva. Fast vaknade väl efter någon timme, och kände mig seriöst helt borta. Blev att tvätta bort sminket (ofräsch som jag var hade jag tragiskt nog somnat med det) och sedan gick vi och la oss. Hade planerat att sova ut idag för vi brukar alltid vakna runt nio-tiden när vi sover hos honom. Men nej, idag vaknade vi halv 6. Somnade om efter någon kvart, vaknade åtta, somnade om osv.. Så fortsatte det ända fram till elva. Haha då fan gav vi upp och drog ut med Snobben. Åkte hem vid 5, åt middag och åkte till min syster lite snabbt för att hämta lite kläder till resan. Åker nästa söndag, galeeeet ♥ Det enda jag försöker just nu är att jobba med brännan. Så man liksom har grunden tills vi åker, hehe.. Förhoppningsvis bränner jag mig inte, men brukar faktiskt inte göra det när jag är utomlands. Får hålla tummarna att jag har den turen nu med! Ska strax se på Melodifestivalen med familjen, mysigt. Ha en bra kväll allesammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0