@ Rasmus place

Halu! Sitter just nu här hos rasmus. Eller ja ligger rättare sagt i hans säng med hans mjukisbyxor o bars chillar kanten medans han sitter och spelar. Haha fast as, jag ska väl inte säga något. Sitter och geekar alla möjliga spel på hans lur, höhö.. Nu har vi båda två fixat gymkort. Jag drar dit imorgon och kör igång på dirren. Finns ingen tid att förlora, dags för Beach 2012..... Haha. Nej nu ska jag försöka vara lite social, sorry för att jag icke har lagt upp någon bloppis än men hinner knappt blogga något under dagarna. Får skjuts hem vid halv tio, och sedan blir det att somna gott med engelska boken i min famn. Skulle läst halva boken till idag, men har läst ca 30 sidor och den verkar vara tråkig. Uuuuh! Nu orkar jag inte skriva något mer, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0