6 mars

Okej, nu ska jag väl ta tag i bloggen. Börja uppdatera lite mer kanske? Aa kan ge det ett försök. Igår var jag bara hemma, mötte Miranda och var här hos mig ett tag och då hjälpte hon mig lite med en musikuppgift. Idag började jag vid nio, sjukt skönt väder ute ju! Men har hört att det ska snöa lite på torsdag, kan det verkligen stämma? Urk. Aja, hade håltimme i skolan och då åkte jag och Sewas hem till Miranda och lagade pannkakor till lunch. Gottigotti! Drog tillbaka till skolan vid ett och då hade vi bara en lektion kvar. Onödigt. Träffade Rasmus i någon timme och sedan har jag vart hemma resten av kvällen. Ska kika runt lite på datan och börja med en uppgift.. Ska söka sommarjobb också nu i veckan eller nästa! Pengar ♥ och sedan fyller jag år om typ 20 dagar, hur nice som helst. Ska måla naglarna nu, snacka med ralle som ringer om 5 min, och förbereda mig inför Bigbrother. Ha det gött.


Haha.. i Vallentuna, glada tider =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0