4 mars

Idag har jag vart med Rasmus i några timmar. Tog en promenad och fixade lite i hans rum. Kom hem vid 5 och åt precis middag. Diskade också, så snäll som jag är. Ska strax börja läsa på lite inför SO-provet som är denna vecka om jag minns rätt.. Men nu ska jag göra klart min musikuppsats. Den ska vara inlämnad på fredag, så det blir skönt att ha den klar. Efter jag har gjort den klar och läst på lite inför provet så ska jag nog ta och möblera om lite i mitt rum. Vill ta bort en hel bokhylla, frågan är bara vart alla saker jag har i den ska ligga nånstans.. Skriver nog inget mer för ikväll, sorry om jag uppdaterat dåligt. Men ni får helt enkelt leva med det just nu. Lusten till att sitta vid internet hela dagarna kanske kommer tillbaka nångång igen, hehe.. Hörs ♥


GAMMAL. Bildbrist just nu tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0