26e mars

Aa nice med bara en dag kvar nurå. Sitter här hemma hos rasmus nu och sammi. Snorar ner mig och hostar, sjukt jobbigt att jag kommer vara förkyld på min egna födelsedag.. Ingen höjdare precis. Åh aa, har bara vart i skolan idag och tagit det lugnt. Inte ansträngt mig särskilt mycket för jag mår inte så jättebra precis.. Grabbsen sitter och g33kar data, så jag ska kanske passa på att plugga lite. Har två prov denna vecka + ett omprov. Jobbigt läge.. Aja, nu till lite roligare saker att berätta. Har tänkt lägga ut en liten bloppis här ikväll eller så fort jag har tid imorgon. Har så otroligt mycket kläder som jag aldrig använder.. Har ju haft ca 5 st bloppisar på min gamla blogg. Men nu ska jag läsa på lite om Islam. Hörs kanske senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0