23e mars

Inte uppdatera något men jaja.. Har inte gjort så mycket om dagarna förutom att vara i skolan. Tagit tag rejält nu, det går bra nu kompis. Igårkväll var jag och Rasmus ute med folket. Alltså dunder, cassie, stenfelt, och några till och senare mötte vi Elin och mickis. Satt bara ute på konstgräset i gubbis och chillipillade. Idag försökte jag färga håret utan avfärgning för skojskull. Men det blev ingen skillnad, fast ja det hade jag väl egentligen räknat med. Haha ville bara se om det gick. Men ska fixa mitt hår på något sätt iallafall, och vill göra det nu under helgen. Orkar inte ha svart, ångrar att jag färgade det. Åh jag är så korkad ibland. Blir väl att slänga i någon blondering, sedan ljusbrun färg. Sliter sönder mitt hår, och det hemska är att jag inte har någon ork för att ens bry mig om det. Haha. Skriver mer imorgon, då ska jag träffa brudsen under dagen och slaggar hos baby under natten. Hööööörs då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0