20 mars

♥ Och det är 7 dagar kvar tills jag fyller år.. Gal1. Fast kommer fortfarande se liten och kort ut..Åh. Haha aja, idag har jag vart i skolan från nio till tre. Efter det drog jag och tvättade hos min syster, och Rasmus hänkade på. Blev klar vid sju och nu sitter jag bara här hemma och försöker plugga. Har omprov imorgon på några ord i engelskan, eller ja egentligen är det väääldigt många ord som vi har haft i glosor förut. Men ja, får försöka lära mig in de flesta orden ikväll så jag fixar ett G. Känns väldigt skönt att jag har lyckats sätta G i alla ämnen nu förutom matten.. Men det fixar jag nu på slutet. De sista veckorna har det gått otroligt bra för mig. Är chockad över mig själv! Det känns bra =) Men det är nog för att jag får så många extra lektioner för att jag ska kunna klara allt. Får så mycket hjälp, men det borde jag ha fått redan i 7:an.. Men aja. Från att ha gått från 5 IG till 3 IG och nu till 1 IG.. Det kallar jag skärpning. Skriver nog lite imorgon, hörs då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0