Sommarjobb

I måndags började jag mitt sommarjobb hos Familjebostäder. Tycker att det verkar rätt nice faktiskt. Gratis motion får man ju också eftersom vi rör på oss väldigt mycket. Än så länge så har vi städat ur förråd och källargångar. Soppat bort grus vid portar och lackat bord. Men attans *43^?#! så har jag blivit förkyld. Och nu snackar vi kraftigt förkyld. Min hals mår inte alls bra och när jag pratar låter det mer som viskningar. Alltså så har jag nästan tappat rösten haha.. Gick till vårdcentralen runt två idag, och förkylningen har satt sig på stämbanden. Så det är bara att vila och vänta tills man blir frisk. Och dricka mycket honungste!! Hoppas på att vara tillbaks på jobbet på måndag! Sitter här i min onepiece och tycker väldigt mycket synd om mig själv. Nu ska jag kolla klart på "Friend Zone" som går på MTV. Hööööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0