Rubriklös

Åh. Det går inte att beskriva hur tråkigt jag har det just nu. Fan också. Borde gått till jobbet och tjänat lite cash. Men nej, jag får inte anstränga mig för mycket om jag vill att min hals/röst ska bli bättre. Skönt att jag har något att se framemot i helgen då om det blir som planerat, att följa med Rasmus och hans familj till landet. Vore hur mysigt som helst, längesen jag var ute sådär borta på landet. Var kanske ca 5 år sedan? Haha.. + så är det jävligt tråkigt att ens egna familj inte har något. Åhåå. Nu ska jag fortsätta klaga och tycka synd om mig själv fast utanför bloggen, försöker fixa en header men det går ju inte alls något vidare. Orkar inte. Rasmus kommer om ca 2 timmar. Woho! Ha det gött =)))))


bild: weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0