Nya blogg.se

Okej nu har jag sett det "nya" blogg.se som alla har bloggat om. Fattar faktiskt inte speciellt mycket jag heller som de flesta har skrivit, hehe men man lär sig väl med tiden. Kom nyligen hem från Rasmus, vi tog det bara lugnt och jag somnade i någon timme. Höhö men är man trött så är man, känner att jag inte mår speciellt bra. Trodde att jag höll på att bli friskare, men när jag väntade på tuben fick jag en känsla då man tror att allt i magen ska vända sig. Brrruuuh. Nu ska jag snart äta middag med mamsen och sedan blir det nog bara TV-kväll! Ha det bra, tror dock ingen har tid att läsa mina inlägg nu, men aja, vi höööörs! =)
 
Tagen på hotellrummet i Kreta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0