Kort inlägg

Kom hem i måndags från Grekland. Hade det jättebra och fint väder hela veckan var det! Dock blev vi 16 timmar försenade när vi skulle åka hem. Ena vingen hade något tekniskt fel, så vi blev skjutsade till ett hotell där vi fick gratis middag och rum att vila i tills vi blev väckta igen runt tre på natten för att åka med bussen in till flygplatsen. Planet startade runt halv 6 och jag var så sjukt utmattad.. Kom hem runt tio och mötte upp min efterlängtade Rasmus! Åkte till hammarby sjöstrand för att hämta mina arbetskläder. Har ju fått sommarjobb hos Familjebostäder. Och igår var det kabaré i skolan och många fina uppträdanden fick man se! På kvällen var det vår bal, tre rättersmiddag, tal, sång och dans bestod kvällen av kan man säga. Idag hade vi skolavslutning, får hoppas man stöter på en del ibland! Tre fina år med klassen och med en del ytterligare två år sedan 5:an. Jag blev nöjd med mina betyg som jag hade vart lite smått orolig för.. Hade förväntat mig ett IG i matte. Men nej där satt den! Klarade ett G. Hur glad som helst, ska satsa som fan i gymnasiet! Hade två VG och resten G. Nööööööjd! Nu ska jag nog ta och sova, är hos Rasmus och innan han slutar spela så vill jag försöka somna innan så jag får mycket plats i sängen. Haha, Godnatt på ee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0