Hos älsklingen

Har inte bloggat på några dagar men har inte haft tid för det.. Har jobbat som en dåre. Okej, kanske inte. Men har stigit upp klockan 6 varje dag när jag har lov, helt sjukt. På jobbet har vi för det mesta bara rensat källargångar denna vecka och flyttat massa cyklar till ett förråd. Får se vad som händer imorgon, men har för mig att vi skulle städa någonstans om jag minns rätt. Kratta bort löv från något hus eller något liknande. Aja, sitter just nu här hos Rasmus. Kom hit runt halv 7 och är jättetrött.. Ska väl röra mig hemåt snart. Känner att jag måste somna tidigt idag! Helt död på mornarna ju. Igår tvättade vi i tvättstugan och färgade mitt hår. Blev mycket ljusare! När färgen var i såg det helt vitt ut, gosh. Men det blev iallafall rätt bra. Kan ju kanske visa bild lite senare eller imorgon. Aja, hörs när vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0