Update

Helgen var helt klart härlig! Vi åkte mot landet runt 5. Jag var jättetrött när vi väl kom fram, så jag sov väldigt gott. Vi har klippt gräs, krattat, kollat runt på lite loppisar och hälsat på deras kompis Lina. Jag och Rasmus stutsade som dårar på deras studdsmatta. Och mot kvällen var jag helt slut på krafterna, så somnade nästan direkt när vi hade gått och lagt oss. Men det var skönt att komma bort, vi ska dit igen nästa vecka är det tänkt. =) Idag har jag jobbat, blev en väldigt lugn dag. Skönt det! Fick sluta lite tidigare och nu sitter jag här hos Rasmus. Vi ska snart ta och vara lite sociala med varandra, sitter här med fyrkantiga ögon snart skulle jag tro.. Höhö. Måste bara berätta att jag kom in på mitt förstahandsval - Didaktus! Yes! Ha det bra.
 
PS. Bildbrist just nuuuuu..
Jobbigt att appen inte funkar så man kan ta och lägga till bilder direkt från luren. Åhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0