Update

Sorry, för jag inte har bloggat något! Men har nästan tappat blogglusten helt, kommer på lite då och då att jag faktiskt har en blogg. Men ja, jag skriver här för nöjetsskull. Tycker det är jättekul att kolla tillbaks på gamla bloggar jag haft och läsa om gamla goda minnen och spana in bilderna som var tagna då. Så jag har faktiskt inte min blogg bara för att försöka skaffa hundratals läsare och kämpa med det varje dag, nää det är inte riktigt min grej. Klart det är kul att veta ändå att vissa tycker om att läsa vad jag gör om dagarna, det är nice :) Nog om det, vet inte ens varför jag kom in på det där hehe.. Idag har jag vart i stan, mina skor fanns ju inte någonstans! Kollade på Adidas, Stadium, Intersport och Igorsport. Men nej, fann dom ingenstans. Så jag får helt enkelt vänta och se om dom kommer in någonstans, men under tiden ska jag försöka hitta ett annat par, dvs om det finns några andra som jag kan bli så "inlove" with haha! Sitter just nu här hos min Härliga Rasmus och ska sova här inatt. Mysigt! Under tre dagar har jag letat som en galning, blocket och allt möjligt - Jag vill vara hundvakt. Helt sinnesjukt hur mycket jag har mailat personer! Känner att jag verkligen skulle vilja göra det, för nöjetsskull. Åååh vad underbart ♥♥♥
 
Bilder från denna vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0