Home

Jag orkar tyvärr inte skriva så jättemycket. Men på landet hade vi det jättehärligt och trevligt som alltid! Åkte runt rätt mycket med bilen, Rasmus köpte en ny lur. Den mega stora Samsung Galaxy Note som knappt fick plats i mina små händer haha.. Så jag fick hans Iphone 4. Riktigt nöjda båda två!! =) Vi var där i 5 dagar, och när vi kom hem har den underdunderbara stunden kommit. Jag och min fina Rasmus är nu förlovade, och det kan bara fortsätta på den bra stigen. Är så otroligt lycklig! ♥♥
 
I fredags träffade vi Beccie och Danne på kvällen. Var bara ute och chillade gal1.
Igår drog jag och Rasmus på bio och såg "Abraham Lincoln: Vampire Hunter"
Först var jag väldigt tveksam om det var något för mig. Men när vi väl satt där och
såg den i 3D, aa då var det mycket bättre än vad jag hade tänkt mig!
Just nu väntar jag på att Rasmus ska vakna och ringa, kanske bör börja göra mig
iordning sålänge.. Hörs kanske latero! Bye
 
Våra ringar. Älskar dig Hjärtat Mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Missz L =)

uuuu Gratis haha fett göölliiit =) soo sweet!!!

2012-07-22 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0