6 juli

Idag var det sista dagen hos Familjebostäder. Tycker faktiskt jag har jobbat rätt bra, och det var lite annorlunda är jobb som jag har vart hos förut. Eller ja praoat, har ju bara gjort det på dagis ungefär. Som slut på dagen fick vi jordgubbar med glass, mums! ♥ Sedan mötte jag min syster i Farsta och skulle fixa id-kort och bankkort, fast det gick inte utan att min madre skulle vara med. Även fast hon hade skrivit i massa papper, så det får jag ta en annan dag. Längtar iallafall till lönen kommer! Har redan bestämt att shoppa loss med Beccie och Becca när vi alla har fått vår lön, haha.. Sen har jag och Rasmus otroligt bra planer också! =)♥ Ikväll blir det en hemmakväll med familjen, och imorgon ska jag, Rasmus och hans papi åka och se "The Amazing Spider-man"! Senare mot kvällen träffar vi nog brudsen. Hörs imorgon iallafall, ha det bra!
 
google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0