Mår braaaa

Godmorgon! =) Skulle ni kunna gissa vad jag har gjort nu denna morgon..? Gick upp klockan tio i sju bara för att hinna fixa detta innan skolan...... Jo jag sitter med hårfärg i håret. Finns bara ett STORT tecken på att jag är beroende av hårfärg. Jag är beroende av att färga håret. Ni som läser min andra blogg borde ju veta om det för det här laget. Haha. Kunde ju liksom legat och sovit till åtta. Sovmorgon! Nej då går jag upp mycket tidigare bara för detta. Aja, har iallafall lagt i en mörkbrun färg. Om det inte kommer fram några röda skiftningar om ungefär två veckor, vilket det ALLTID brukar göra sen jag färgade det rött, ja då kör jag med svart. Då är det ju fan garanterat att det håller sig svart! Hörs kanske senare idag! Ska åka till hökis vid halv tio och möta upp skolan där, dom som ska bowla. Och aa, ni kan väl få se resultatet ikväll på håret om ni är intresserade. C-YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0