Hos R

Halu! Hoppas ni har haft en skön dag. Jag bowlade i en och halv timme. Så slutade alltså redan vid tolv. Kändes onödigt att ens åka dit eftersom man kom dit och nästan vände hem direkt ju. Aja. Åkte till hökis, åt på grillen med några och sen mötte jag Rasmus. Har vart här hela dagen och ska strax rulla mig hemåt.. Vi gick till skolan och då hämtade jag några papper till NO:n. Har prov imorgon.. typiskt mig att börja läsa på kvällen innan! Smart chey. Ahmen vi hörs kanske senare ikväll, lägger förmodligen in en liten bloppis då antingen i denna blogg eller i min andra. Men mer om det sen! Så kanske ni också kan få se mitt resultat på håret. Inte så jättestor skillnad precis än vad jag hade innan, men aja. Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0