Dålig uppdatering

Sorry! Men har haft lite annat för mig så har inte suttit något vid datan alls. Men iallafall, kan berätta om gårdagen lite. Jag vaknade väldigt tidigt som idag, halv tio.. Och igår träffade jag Miranda! Vi drog till Farsta där jag skulle lämna tillbaka en tröja, och sedan drog vi och solade i 20 minuter. Åkte hem till henne efter det och såg på film. Haha vi såg "Never say never". Den där Justin Bieber-filmen.. Nja, den var väl helt OK fast gillar honom inte speciellt mycket ändå. Haha, sedan efter det gick jag hem och åt middag. Åkte till Rasmus och var där ca två timmar. Snart ska jag till min syster och bara lämna över lite saker. Efter det ska jag dra till min andra syster och tvätta i tvättstugan. Vad gör man inte för lite cash..? Haha. Senare ikväll ska jag träffa Miranda igen och tror det bara blir att se på fler filmer här hemma hos mig. Mys. Hööööörs ♥


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0