29 februari

Morsning korsning! Sov hos min syster inatt, och min andra syster var också där. Så ja, hela systerskapet haha. Kollade på Big Brother och bara umgicks. Idag vaknade vi alla vid tio. Sedan fixade jag mig lite och promenerade till hökis med min syster. Fast hon fortsatte till Sandsborg. Fy vad varmt det var alltså. Kanske dags för lite svalare kläder eller? Fast vädret är osäkert så man ska nog inte börja med vårkläder riktigt än.. Så just nu sitter jag här hos Rasmus. Får se vad vi hittar på. Vore skönt om vi tog en promenix sen ifall det fortfarande är såhär soligt ute.. Men aa, eller så stannar vi inne och ser på film. Hörs senare i think, ska iväg vid 6 och pröva balklänningar.. ;) Ciao!

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0