28 februari

Godmorgon!! Vaknade med ett surt ansiktsuttryck. Vad fan är det jag hör?? Jo små daskande regndroppar som slår mot fönstret. Fyfan vad slaskigt det är ute. Nej åh, det har ju vart så underbart väder de senaste dagarna. Skönt att pyttenyttelitte sol skiner fram just nu.. Fast då blir det ju bara ännu mer slaskigare. Aja. Igår tvättade jag och Rasmus typ i tre timmar. Sedan drog vi hem, och jag mötte Miranda. Drog hem till mig och kollade på film. "Dumma mig" blev det.. Så söta! Idag vaknade jag tidigt, som vanligt. Försökte tvinga mig själv att blunda och somna om igen, men det gick inte. Slutade bara med att jag låg och stirrade upp i taket. Ska inte babbla på mer nu, hörs kanske senare! Ska ta och göra mig iordning och invänta Rasmus som ska komma hit. TTYL ♥

Saknar värmen borta i Spanien som vi var i förra året!
Tur att man är tillbaka i värmen om några månader igen, fast då blir det Grekland. Ännu bättre ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0