25 februari

Haluuu! Kom nyligen hem från Haninge. Har vart med min syster hela morgonen, funnyfunny. Först åkte vi till Farsta, kollade runt lite fast det vi var intresserad av fanns inte kvar där. Så då åkte vi till Haninge centrum i hopp om att det vi sökte skulle finnas där. Och yes det gjorde det! Jag köpte inte något speciellt, bara en beige tröja från H&M.. Aja. Jag orkar aldrig ta kort på det jag köper, men ja kanske ska jag börja göra det.. Aja jag vet inte. Köper ju nästan aldrig kläder för allt är ofint enligt mig. Och mina kläder jag har är också sisådär osnygga. Nej jag orkar inte med att shoppa och sånt. Det kommer säkert någon tid i mitt liv då jag blir sådär tjejig och shoppar för fullt... Haha, men snart kommer Rasmus hit och får se vad vi hittar på. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0