22 februari

Igår var jag bara med Rasmus hela dagen. Minns inte vad vi gjorde.. Eller jo först var jag hos min syster efter jag hade vart och vaccinerat mig. Sedan drog jag till Rasmus vid 5-tiden. Och idag började jag åtta, haft ganska OK lektioner. Sköna och lugna =) Slutade tio över två, och då mötte jag upp Rasmus och åkte hem till mig. Sen drog vi och gymmade, var där ca 1,5 timme. Vi kör för det mesta styrka, astungt. Vi kom nyligen hem och nu sitter jag här och äter jordgubbskräm medans jag sitter och leker med Snobben. Rasmus gör mackor och det verkar ta hundra åååååår.. Hörs sen kanske!


Kommentarer
Postat av: yasinebelkhokh@ facebook!

Vill ha nr , 18,16,15,,13& sen grå mysig hoddie från cubus!:) från din gamla bloppis , på din gamla blogg , snäälla hör av dig!

2012-02-23 @ 16:14:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0