19 februari

Igår var jag bara med Rasmus hela dagen. Kollade på melodifestivalen och klagade på varje människa som uppträdde nästan. Aja, hade mysigt hela dagen. =) Idag ska jag göra ingenting. Nejmen känner nästan för att inte göra något! Försöker släpa med min familj på något roligt. Vi gör ju ingenting. Åh det är därför jag får panik när jag är hemma typ och inte gör någooooonting alls. Så antingen vill jag simma idag, eller gå på bio! Gå på bio blir det säkert.. Ska fortsätta tjata på dom nu. Längtar tills mars då jag skaffar gymkort. Så ni liksom vet om det. Och då fyller jag år också. Vet att ni var lite småttintresserade av att veta. GODMORGON FÖRRESTEN! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0