15 februari

Igår var det ju alla ♥ dag. Var hos Rasmus några timmar. Fick gelehjärtan!!! Gud, vad jag älskar dom. Det är så mysigt gott! Juste, fixade till min sidecut igår också så nu har vi rakat den mindre. Den gick ju så långt bak förut, typ halva skallen. Men nu ser det bättre ut. Passar inte med en stor på mig. Och idag började jag klockan åtta, hade vanliga tråkiga lektioner och det enda positiva var att jag hade en kort dag, så slutade alltså tio över två. Drog och gymmade, otroligt skönt. Dock provgymmade jag, som förra veckan. Skaffar gymkort när jag fyller år, alltså om en månad ungefär. Blev väldigt mycket styrka idag. Men det är jag nöjd med. Dags att träna armar och lår. Haha allt annat är jag faktiskt rätt nöjd med. Tycker alla borde vara nöjda över sina kroppar, alla är ju fina på sitt sätt liksom!! Sen kan man ju finputsa lite här och där om man vill =) Sedan kom Rasmus hit och han åkte nyligen hem. Gjorde inte så mycket, kollade på tv och spelade Tempel Run. Haha äntligen börjar jag bli grym på det där! Nej, nu ska jag inte skriva på mer. Vi hörs imorgon, då ska jag dra och bowla med skolan. Funnyfunny. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0