13 februari

Halu! Igårkväll åkte jag och solade med Marie. Det blev en 25-minutare. Tycker faktiskt det blev en liten skillnad! Idag har jag bara vart i skolan. Otroligt skönt att det äntligen är sportlov snart, kärlek till ledighet ♥ Har inte gjort speciellt mycket idag. Träffade Rasmus i typ två timmar. Imorgon har vi vart tillsammans i 7 månader. På alla ♥ dag. Fjuttigt.. Sen har jag bara vart hemma resten av kvällen. Tagit det lugnt och inte gjort ett piss. Hur skönt som helst. Bloggar nog inte så mycket mer idag, men imorgon så. Kan förresten påminna i denna blogg om att jag har en bloppis i min andra blogg som jag har länkat här lite längre ner i ett inlägg.. Så kika gärna in på den, finns iallafall lite plagg kvar som ej är sålda än =) Vi hörs när vi hörs ♥


Jag och Rasmus för väldigt läääängesen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0