Update

Har vart med Rasmus alla dessa dagar jag inte har bloggat. Sov här i fredags, träffade Madde också. Vi alla tre har nog vart med varann dessa dagar, haha grymt härliga! Hon fixade dreads på mig, så nu är mitt hår snygggggt. Kände att jag måste göra någon förändring, så ja! Igårkväll åkte jag in med Rasmus och hans familj till sjukhuset. Han hade ramlat och slagit i huvudet tidigare under dagen när vi var ute och mådde inte alls bra efter det. Så vi åkte in för säkerhetsskull, men som tur var det lugnt! Skönt det. Idag kom jag hit vid tolv, dom hämtade mig med bilen hihi. O vi somnade ett tag men nu är vi lite piggare iallafall. Ska snart röra mig hemåt och äta middag. Senare åker jag hit igen och vi möter Madde också. Hon ska fixa mitt hår lite o klippa det för det är lite för långt för mig just nu hehe.. Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0