Update

Igår vid nio var jag och älsklingen på Heron city. Kollade på "This means war". Den var helt okej fast jag somnade nån kvart..... Haha var otroligt trött efter denna skolvecka. Kom hem vid tolv och somnade nästan på dirren. Idag har vi bara latat oss. Blir att träna stenhårt imorgon! Ta igen dessa dagar vi inte har varit där. Ååååhh gosh, längtar till att fixa mitt hår! Ska göra det friskare nu. H3h3. Inget färgande mer, nu ska jag sätta stopp för mitt beronde. Klippa det ska jag också göra, och funtar på att fläta in hårförlägning istället. Har en ide, ska se till att det blir av nu också höhö. Hörs när jag har något viktigt att skriva om!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

näämen jag vill oxå vara med å leka med hundarna!!!! ring mig nästa gång! / L

2012-04-22 @ 13:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0