3:e april

Igår på morgonen drog jag och gymmade innan jag skulle dra mig mot skolan. Var där ca en timme och sedan blev det snabbt att duscha och sminka sig. Hann iallafall till lektionen.. Och lite senare efter skolan drog jag och Rasmus och gymmade. Friskt! Idag tar jag en liten paus från all träning, min kropp behöver vilas lite. Kanske drar jag mig dit imorgonbitti, men annars får det bli på torsdag. Har tränat nu ca 5 dagar i rad. Är hos min syster nu och har hjälpt till i tvättstugan, funderade på att färga håret men ska väl kanske till rasmus en liten stund om det inte blir allt för sent efter middagen.. Har iallafall köpt färg så den kanske får stå och vänta tills imorgon. Nyfikna på färgen? Hemligt. Hahaha nejmen orkar inte. Skriver nog inget mer för idag, C-YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0