20 april

De dagar jag inte har bloggat något så har jag bara vart ute och lallat runt. Vart med Rasmus, Jonas och Madde för det mesta. Vet inte riktigt vad vi har gjort, men aa. Fan vilket sliskigt väder det ska vara idag då! Usch. Imorse åkte jag med skolan till högdalen för att bada. Plaska runt i klor, finns inget bättre. Fy :( Fick simma så många varv man kunde på några minuter.. hehe. Aja, får se vad vi hittar på ikväll! Ska åka till Rasmus vid 7-tiden, vill ju dra på bio med madde och jonas så får se om jag fixar fram pengar.. Hm. Juste, har fått sommarjobb nu också! Yeah cashflow. Familjebostäder, utegårdsarbeten, hihi. Vi hööööörs!



Igår när vi var ute med massa hundar hos Madde, sjukt söta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0