15 april

Igår vare chillipill dag. Vi var ute med Jonas och Madde under kvällen. Fanns inte så mycket att göra, smart att tänka på att man ville se bio när man inte hade några pengar. H3h3h3h.. Men vi satt ute och spelade kort istället. Väldigt mysigt ändå faktiskt =) Idag har jag bara vart hos Rasmus under dagen. Tagit det lugnt och tittat på tv.. Nu ikväll ska jag bara vara hemma och ha en äkta ta-hand-om-mig-själv-kväll. Haha.. Ska försöka läsa klart engelska boken också! Hade tänkt att den skulle vara utläst nu innan lovet tog slut, men nej det blir nog inte riktigt så.. Aja, skriver nog inget mer senare men lite beröm borde jag väl ändå få när jag åtminstone skriver ett inlägg? Haha, höööörs imorgon! Då blir det att gymma efter skolan, ska träna varje dag denna vecka har jag planerat... Good luck!


Galet snyggt.......GAAAAHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0