10:e april

Har inte gjort speciellt mycket...... Eller okej, vart ute med folket i förrigår och chillipillade. Igår var vi ute och lirade basket med Elin, hehe grymma! Och senare drog vi hem till Rasmus och dit kom Sammi också. Idag vaknade jag vid åtta, gick promenad i en timme. Ända till Sandsborg, kände mig sjukt duktig! =) Därifrån tog jag tuben och mötte upp Rasmus i hökis, vandrade till mig en liten stund och sen till Farsta. Jag skulle ta en till spruta på vårdcentralen, men nejnej då skulle de inte öppna just den avdelningen förrän vid ett. Så jag orkade inte vänta i typ en och halv timme. Åkte till Rasmus ett tag och nu har jag vart hemma ett tag. Blir nog en hemmakväll idag, väldigt trött.. Hörs nog lite senare skulle jag tro, C-YA.


Pigg och glad! En lunchrast under skoltid förra vecka tror jag det var.. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0