1 april

Sköööönt att ingen har dragit något första april-skämt med mig....Inte vad jag vet iallafall :pPpppPpPPp Igårkväll gymmade jag och Rasmus ca två timmar. Kom hem till honom nångång runt tio. Jag var skittrött men hjälpte till att knåda degen när hans syster skulle göra äppelpaj. Han och hennes kille satt och spelade till tolv så. Haha somnade nästan direkt sen, eller ja efter någon halvtimme eftersom rasmus som vanligt ska babbla på. Höhö aja, idag vaknade vi runt tio och drog och gymmade vid tolv. Var där ca 1,5 timme. Sen drog vi bara hem till honom och käkade. Kom hem runt 5 och har läst lite i engelska boken. Ska fan ha läst klart hela boken denna vecka har jag bestämt! Så jag blir av med det, haha. Skriver kanske inget mer för ikväll, men tänkte slänga upp bloppisen som jag lovat att göra i typ en vecka. Men min data har krånglat och bilderna har inte förts över, men nu fan ska jag se till att det funkar!!!


För några veckor sedan. Svarthårig hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0